Babyshower x 2

Förra året var det minsann två babyshowers. En hos min syster och en hos mig. Min syster blev överraskad hemma hos sig och jag blev överraskad hemma hos mig. Två härliga tillställningar!

Tänkte bjuda på ett litet kollage med inspirerande bilder på vad man kan bjuda på när man ska överraska någon med babyshower =) På min babyshower bjöds det på fullastad brunch och härlig prinsesstårta. Och på min systers bjöds det på linsgryta och sedan en citrontårta samt brownies. Min mamma hade gjort riktigt fina blöjtårtor till både mig och min syster! Ni ser den ena i kollaget till höger.

kollage babyshower

 

2 thoughts on “Babyshower x 2

Kommentera

