Våren kommer

Nu börjar det bli vår. Jag var i den trevliga blomsteraffären på Klågerupsvägen i Malmö och köpte några pärlhyacinter som jag skulle sätta i dörrkransen. Där såg jag dessa härliga och tåliga små växter, som jag inte vet namnet på…

image

Jag kan inte annat än att bli glad av färgerna. Några vackra rosor i fina påsar lös också med sina klara färger.

image

Mina fina pärlhyacinter hamnade på dörren. Hoppas att de klarar sig.

image

image

Några små tulpaner och överbliven hyacint  blev nedstuckna i julrosen.

image

Kommentera

