Äntligen kommer våren!

Detta är inget inlägg där jag vill visa att jag är ute och motionerar och har mig. Nej, jag tog en kort promenad och jag är inte mallig för det. Men jag var så himla glad när jag gick över gräset, bredvid blommor som växer upp, så jag ville dela med mig av det. Och tänk att jag kan gå i jympaskor ute utan att frysa! Är det bara jag, eller blir du lika glad?

image

Något annat som gör mig ungefär lika lycklig som det ovan, är att gå förbi blomsteraffärer nu när det äntligen börjar bli färg på tillvaron igen. 

image

image

One thought on “Äntligen kommer våren!

Kommentera

