Härligt med färg och mönster

Jag har pysslat lite här hemma. Gjort vimplar i härlig färg och med massor av mönster. Dessa gjordes enkelt med vita papp-vimplar från Systrarna Grene. På dem klistrade jag fint papper från Panduro Hobby. Sedan var det bara att trä snöre igenom alla hål. Jag satte en liten tejpbit över snöret på vimplarnas baksida så att de skulle stanna på sin plats på snöret. Sedan satte jag upp min kreation på väggen. Jag blir glad varje gång jag tittar på mitt lilla färgsprakande snöre.

vimplar

4 thoughts on “Härligt med färg och mönster

  1. Tack Emma för den fantastisk , fina, underbara Emiltårta du har skapat ! ( finner inte fler ord just nu ). Iris kommer bli så glad ! Ps. Nu får du snart sadla om ! Många kramar Susie !

Kommentera

