Frukost på kajen

För en helg sedan åt jag och Henrik en riktigt god frukost! Därför tänkte jag att jag skulle dela med mig av den till er, så att ni kan göra det samma. Det vi åt var egentligen ganska enkelt, som syns på bilden. Det som gjorde det så gott var att vi, istället för att sitta inne i lägenheten, cyklade bort till kajen i Malmö för att äta vår frukost.

Nu börjar det bli kallare, men jag tror absolut att jag och Henrik kommer göra detta fler gånger under den kommande hösten!

Frukost på kajen

frukost på kajen 2

4 thoughts on “Frukost på kajen

Kommentera

