Världens bästa glasstårta!

När jag gjorde den här glasstårtan sa jag till Henrik: ”Ååh vad jag tycker synd om alla som inte bakar och inte får smaka den här smeten!!” Glass i stora lass har vi här! Den blev en succé. Räckte bara till sex vuxna. Dock tog de flesta både en och två gånger extra av den. Receptet skriver jag inte här nu utan jag länkar direkt till den underbara blogg var jag hittade receptet. En tårta som heter ”hot fudge sundae cake” kan ju bara vara underbar! Testa denna säger jag bara!

glasstårta 1

glasstårta 2

Glasstårta

5 thoughts on “Världens bästa glasstårta!

  1. Pingback: 18 Glass med chokladsås | Sockervisp

Kommentera

