Små påskkort

För ett tag sedan såg jag ett jättefint påskkort. Jag bestämde mig för att jag skulle skicka påskkort i år bara för att få göra de korten. Men så kom påsken och jag hade inte hunnit göra några kort. Det passade dock bra att göra två stycken som skulle ges bort som påskägg. Så det blev ett gäng harar ändå. Jag kom inte ihåg exakt hur de såg ut när jag skulle göra korten, så jag utgick från principen att det är kaniner som sitter på rad. Det gjorde ju dessutom att mina inte blev en exakt kopia av originalet.
klipp ett kort
De hade kunnat pimpas lite mer, men det fanns där inte tid till. Ett något sent glad påsk kommer nu =)
glad påsk

 

pip pip

English: I made two easter cards to give away as easter gifts this weekend. The inspiration came from this lovely site. A somewhat late Happy easter from me to you!

Kommentera

