Vårtecken i affären

I detta kalla Sverige som aldrig verkar vilja släppa in våren är det tur att det finns affärer. Inte för att jag måste pigga upp mig med att handla utan för att affärer kan bidra till vårkänslor fästen det snöar ute.

Det börjar dessutom närma sig påsk så vi kan nog se framemot några glada påskkycklingar här och där.

Jag var på Emporia i helgen och gick förbi butiken bönor & blad och kunde inte låta bli att bli lite glad av deras skyltning. Så jag frågade om jag fick ta ett foto och det fick jag! Härligt med påsk och färg!
bönor och blad

 

blåkullate

 

tryfflar

 

English; In a very cold Sweden spring is waiting to arrive. Tomorrow a snowstorm is expected and I need some help to feel as if spring will come sometime in the future. I went by an inspiring shop which had nice colors and a touch of easter in their ”window”. So I had to capture it!

2 thoughts on “Vårtecken i affären

Kommentera

