Snölik fyllning i lucka 11

Idag blir det ett kort inlägg. Har varit lite sjuk, men måste ju ändå öppna lucka 11. Så bakom luckan hittar vi jättegoda bountybollar, jag är absolut inte sugen på dem nu, men de är underbara! Hittade receptet här och tyckte att det verkade spännande. Jag älskar ju kokos så ville testa det. Och det var tur att jag gjorde det för goda är de! Jag har skrivit tillvägagångssättet så som jag gjorde det, men annars är det identiskt med receptet jag hittade.

Bountybollar

English; very short post today since I´ve been sick. Delicious coconut candy covered in milk chocolate. Easy to make, enjoy!

Kommentera

