Börjar bli kallt

Jag har redan börjat längta till julen. Speciellt nu när frosten börjar komma om mornarna. Tyckte det såg himlagott ut när Alexandra la upp glöggbilder!! Ska bli så gott med glögg! Blir nog en egen sort detta år också, som blir precis som man vill. Lägger upp några härliga foton som syster tog när hon var ute på en kall morgonpromenad med hunden. Hade hon haft en egen blogg hade jag länkat till henne, men den är under uppbyggnad, så snart kan jag skriva in den!!!

4 thoughts on “Börjar bli kallt

    • Tack 🙂 kan ju inte riktigt ta åt mig äran för bilderna eftersom syrran tagit dem, men hon kommer bli glad när jag säger till henne! Jag kan lägga upp recept, jag o killen testade några olika förra året så blir nog det i år igen 🙂 Och ja, man kan ta socker efter smak och tycke 🙂

Kommentera

