Babysko

Har testat att göra en babysko i sugarpaste som jag tänkte kunde vara fin till en doptårta jag ska göra. Får se vad föräldrarna tycker. Färgen blev grön för att det var vad jag hade hemma i sugarpaste. Men en helt vit eller kanske någon ljus pastell, så som lila eller ljusblå skulle kunna vara fint. Ägnade den inte alltför mycket tid så nästa gång blir den nog lite bulligare, en knubbig liten sko ska det ju vara, eller två är ju idealet… Sidenbandet och rosetten kan ju också finslipas.

6 thoughts on “Babysko

  1. Hej! Jag har precis hittat din blogg och passar på att säga wow! Vad duktig du är.
    Kika gärna in på min blogg vid tillfälle om du vill. Jag älskar att få kommentarer så jag vet vad blogg besökarna tycker!
    // Åsamaria

Kommentera

