Premiär!

Jag fikade med Anna för några dagar sedan. Hon håller på att starta sin alldeles egna butik!! Hur spännande är inte det? Hon är designer/stylist (hoppas jag beskriver henne rätt) och finns på den här sidan om ni är nyfikna på att se vad hon pysslar med. Jag ska baka några cupcakes till premiäröppnandet av hennes butik, det ska bli superkul! Vi spånade på lite ideér, ville ju få in något av hennes design i bakverken. Som det ser ut nu blir det nog främst färgmässigt och lite mer, men vi får se.. Vill ju inte avslöja för mycket! Det blir i alla fall mini cupcakes med lite olika smak. Något i den här stilen skulle jag tro:

Funderar på att börja skriva inlägg på engelska, men varje gång jag ska skriva så blir det på svenska… Vet inte riktigt hur jag ska göra det. Ska det vara bara utländska eller både och. I think that I just have to try, and perhaps my spelling will improve along the way. Well, we will see… Hej så länge!

 

3 thoughts on “Premiär!

Kommentera

